Voor service- en onderhoudsorganisaties die vermoeden dat medewerkers zich onvoldoende aan procedures houden, is Dimensys een samenwerking met Celonis aangegaan. Met behulp van Celonis' process mining software wordt de digitale footprint geanalyseerd, wat de knelpunten en inefficiënties in serviceprocessen zichtbaar maakt. 

 

Data-driven serviceproces optimalisatie

Een grote uitdaging voor onderhouds- en serviceorganisaties is om een duidelijk beeld te krijgen van de uitgevoerde onderhoudsactiviteiten en de bijbehorende financiële inzichten. Een oplossing is het optimaliseren van het serviceproces. Met behulp van ''Insight for Service'' helpen wij klanten om hierbij de juiste prioriteiten te stellen. Op basis van de digitale footprint van service gebruikers wordt geadviseerd wat de beste aanpak is om het serviceproces te optimaliseren. 

Bedrijfsprocessen worden in kaart gebracht met behulp van Celonis Process Mining, een intelligente big data technologie. Dit leidt tot inzicht in zwakke plekken van processen en dus transparantie. Hiermee worden organisaties in staat gesteld snel en kosteneffectief, data-driven optimalisaties toe te passen.

Met de introductie van SAP Process Mining by Celonis kan de process mining oplossing van Celonis eenvoudig worden toegepast in ieder SAP-landschap. Met het SAP HANA in-memory platform kunnen SAP-gebruikers grote hoeveelheden data in real-time analyseren. Dit stelt organisaties in staat om direct te acteren op veranderingen in haar omgeving. 

[Persbericht] Data-driven service management met Insight for Service 

 

Business Benefits

  • Inzicht in het daadwerkelijke verloop van uw serviceproces;
  • U komt erachter of medewerkers zich aan procedures houden en waar knelpunten liggen;
  • Optimalisatiekansen voor uw serviceproces op basis van data;
  • Efficiëntere uitvoering en een verkorte doorlooptijd van het serviceproces.

 

Componenten

  • Celonis Process Mining oplossing;
  • Implementatie door Dimensys' consultants;
  • Inzicht in de knelpunten en inefficiënties van uw serviceproces;
  • Advies en ondersteuning bij de optimalisatie van het proces.

 

Meer weten?

Wilt u meer weten over deze oplossing? Neem contact op met Twan van Dijk, Sales Manager bij Dimensys, voor meer informatie of het aanvragen van een live demo

 

Live Demo: Procesanalyse met Celonis Process Mining